Sepuluh; Counting The Days

Monday, May 25, 2015


Masa aku kat Sabah ni, lebih kurang tinggal beberapa minggu ja lagi. Mungkin dalam dua minggu lebih? Ah, aku pun tak pasti. Aku takut mau kira hari tu sebenarnya. Aku takut dengan bilangan hari yang semakin hampir >.< well, it's now or never right? I need to be strong enough to face adulthood. Ceeewah, ayat nak minta penampar kan? hahahaha.

Aku perhati tahun ni kan, banyak orang dapat matriks berbanding UPU kan? Uh, ka aku ja yang perasan? Eh entah lah. Yesterday orang daftar masuk matriks. Kawan-2 aku, macam sorang ja bah yang masuk. Budak sains kan, impian nak jadi doktor hehehe. Tapi memang banyak la kan orang dapat matriks tahun ni. Macam tau-2 jak banyak yang tak dapat UPU, Hari ni ada sorang kawan aku lagi masuk USIM. Awal kan? Alhamdulillah aku jalan bulan June. hahahaha. Kalau awal betul memang nangis air mata darah aku di Terengganu sana. Uh, tapi ndak kali ah. Cuma kalau awal betul aku tak sedia bah. hmm..

Persiapan? Hm, aku dah beli bagasi :3 warna pink lagi tu Ya Allah, nampak sangat gediks kan? hahahahahahaha. Esok aku medical checkup. Ya I know. LAMBAT. Sebab last week ada halangan yang macam-2 then this week baru semua orang free =.= harap-2 la result medical checkup tu awal keluar kalau tak mati lah ni. Satu ja la yang belum dibuat lagi; pengesahan. Eh, kejap. Dua kali? Atau tiga? Aku belum buat bank, aku belum bank in duit pendaftaran; that makes it three O.O okay okay 2 minggu lebih lagi banyak benda aku belum buat fml OTL.

Rabbi yassir wa la tuassir. May Allah ease everything bila aku sampai kat negeri orang nanti. 

You Might Also Like

1 Comment(s)

  1. Eh sambung bljr kat trg ke ? Dpt kat mana ? Unisza ? UMT ? byk tanya pulak kan.. hihi Btw, goodluck in your studies dear ^^

    http://anies-msletoes.blogspot.com/2015/06/mereput-sejak-march.html

    ReplyDelete

ありがとございました!